فال روزانه امروز 1 مرداد 95 براي تمام ها+ فال ماه تولد امروز 1 مرداد 1395

فال روزانه&ماه تولد&فال امروز

ورد فان »» براي مشاهده فاله روزانه ماه تولد خود به ادامه مطلب مراجعه كنيد

فال ماه فروردين&نماد ماه فرودين

فال روزانه متولدين فروردين ماه

ماه پيش اعتماد به نفس پاييني داشتيد، اما حالا همه چيز در حال تغيير است و رو به بهبودي مي رود.روش بر خورد شما يك باره تغيير نخواهد كرد، اما هر روز كه مي گذرد احساس به مراتب بهتري خواهيد داشت. بگذاريد اتفاقات پيش روي شما روش طبيعي خود را طي كند و مطمئن باشيد كه روزهاي بهتري در راه اند. خودتان را باور داشته باشيد. راهكار هاي خود را به كار بگيريد تا بتوانيد ابرهاي شك و ترديد را كنار بزنيد.

فال ماه ارديبهشت &نماد ماه ارديبهشت

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

حالا در كوچه ي خاطرات پرسه مي زنيد و درگير احساسات تان هستيد. اگر حواس تان را جمع نكنيد ممكن است در زمان گذشته به دام بيفتيد. افكار و اعتقادات دوران كودكي تان را كنار بگذاريد، به ويژه اگر چسبيدن به اين افكار نگراني هاي تان را زياد مي كند. يادتان باشد كه اكنون فرصت هاي زيادي پيش روي شماست، پس با يك لبخند زدن شروع كنيد و همه ي اراده و توان تان را به كار بگيريد تا بر ترس هاي تان غلبه كنيد.

فال ماه خرداد&نماد ماه خرداد

فال روزانه متولدين خرداد ماه

شما امروز با خواهر و برادر و يا با يكي از دوستان نزديكتان كشمكش خواهيد داشت. اماهرگز نگذاريد كه اين اتفاق تمام روزتان را خراب كند. شما در مقاومت كردن در برابر تجربه‌هاي قديمي‌ لنگه نداريد! ولي از تجربيات هيجان انگيز و به يادآوري خاطرات روزهاي سخت لذت مي‌بريد. ولي نبايد فراموش كنيد كه زندگي كردن در زمان حال از فكر كردن به گذشته برايتان شيرين‌تر است.

فال ماه تير& نماد ماه تير

فال روزانه متولدين تير ماه

اين روزها سازمان دادن  افكارتان براي آينده فقط تفريح و سرگرمي‌تان شده است. اخيرا تجربه هايي داشته‌ايد كه شما را از عادت‌ها و ساختارهاي گذشته تان آزاد كرده‌اند. اكنون شما بايد به مراحل بعدي برويد، ولي شخصي از راه مي‌رسد كه با دادن جواب "منفي" جلوي پايتان سنگ مي‌اندازد.ولي از طرف ديگ شما فقط انتظار داريد جواب مثبت بشنويد! الان ديگر وقت سئوال و جواب كردن نيست!! خودتان دست به كار شده و شروع به كار كنيد.

فال ماه مرداد& نماد ماه مرداد

فال روزانه متولدين مرداد ماه

اكنون برنامه ي مشخصي داريد و هيچ چيزي نمي تواند سد راه شما براي رسيدن به هدف تان شود. فقط مشكل اين جاست كه شما فكر مي كنيد شكست ناپذير هستيد، اما در واقعيت اين طور نيست. اگر بتوانيد خودتان را با تغييراتي كه در مسير اتفاق مي افتد وقف دهيد، آن وقت اين امكان وجود دارد كه بزرگ ترين روياهاي تان را به واقعيت تبديل كنيد. بد نيست كه با خوش بيني به واقعيت نگاه كنيد، اما براي رسيدن به موفقيت هرگز عجله نكنيد.

فال ماه شهريور & نماد ماه شهريور

فال روزانه متولدين شهريور ماه

اگر متوجه شويد كه كسي دارد بخش مهمي از اطلاعات را از شما پنهان مي كند ممكن است اذيت شويد، اما اين قابليت را داريد كه اوضاع را تحت كنترل خودتان در يياوريد. اعتماد به نفس بالايي داشته باشيد تا همه چيز عوض شود، پس به توانايي هايتان شك نكنيد. اكنون به شما پيشنهاد مي شود كه به بخش هاي پنهان ذهن تان رجوع كنيد و ببينيد ضمير ناخودآگاه تان به شما چه مي گويد. مي توانيد خوشبختي را از جاهايي پيدا كنيد كه اصلا انتظارش را  نداشته باشيد.

فال ماه مهر&فال روزانه&نماد ماه مهر

فال روزانه متولدين مهر ماه

دل تان مي خواهد كه با دوستان تان وقت بگذرانيد. البته به نظر مي رسد كه دوستان تان كارشان را جدي نگرفته اند. اما حالا اگر به جمع دوستان بپيونديد اشكالي ندارد، زيرا نمي توانند بر كارآمدي شما تأثير داشته باشند. اكنون مي توانيد از همين لحظه اي كه در آن هستيد لذت ببريد، اما حواس تان باشد كه چشم از آينده برنداريد.

فال ماه آبان&فال روزانه&نماد ماه ابان

فال روزانه متولدين آبان ماه

شايد ديگران از شما انتظار داشته باشند كه كار هاي تان را به خاطر آن ها كنار بگذاريد، حالا كه اين موضوع را متوجه شده ايد ممكن است نگران و پريشان شويد. اگر كسي از شما كمك بخواهد از صميم قلب دست ياري به سوي او دراز خواهيد كرد. اما با همه ي اين ها دوست نداريد كه اطرافيان تان به خاطر خواسته هاي شان شما را در فشار قرار دهند. پس لزومي ندارد كه به هر درخواستي جواب مثبت دهيد. نگذاريد كه ديگران ازخوبي ها و بخشندگي شما سوء استفاده كنند. اول از همه بايدكار هاي تان را بررسي كنيد و پاسخ طرف مقابل را بدهيد.

فال ماه اذر&فال روزانه&نمادماه آذر

فال روزانه متولدين آذر ماه

اكنون براي اين كه از عمل كردن به قول هايي كه داده ايد فرار كنيد مي خواهيد به روياهاي غير واقعي فكر كنيد. شايد قصد و نيت بدي نداشته باشيد، اما موضوع اين است كه مهلت زيادي نداريد و هنوز نمي دانيد كه چه طور بايد به تعهدات تان عمل كنيد. حتي يك چيز كوچك ممكن است به يك موضوع جدي تبديل شود. راهكاري را كه در پيش گرفته ايد يك باره تغيير ندهيد، چند روزي صبر كنيد ببينيد چه پيش مي آيد.

فال ماه دي&فال روزانه& نماد ماه دي

فال روزانه متولدين دي ماه

شايد به مسيريكه دره پيش داريد اعتماد داشته باشيد، اما اين را  بدانيد كه احتمال لغزش وجودارد، پس سرعت تان را حفظ كنيد و عجله نكنيد. شجاعت بيهوده از خود نشان ندهيد و بي احتياطي نكنيد.همين خوب است كه روياهاي تان را باور داريد، اما زياده روي ممكن است نتايج نامطلوبي به بار آورد. سعي كنيد به هر يك از قدم هاي تان كه بر ميداريد خوب فكر كنيد تا بتوانيد به اهداف تان برسيد. البته يادتان نرود كه آهسته و پيوسته حركت كنيد.

فال ماه بهمن& فال روزانه&نماد ماه بهمن

فال روزانه متولدين بهمن ماه

امروز اطرافيان تان در كارهاي شما نقش دارند و شايد از بعضي رفتارهاي آن ها ناراحت شويد.الان بيش از هر چيز ديگري به صداقت نياز داريد، اما احساس تان به شما مي گويد كه صداقتي در روابط تان وجود ندارد. البته بهتر است باور كنيد كه ديگران تمام تلاش شان را مي كنند تا مفيد باشند. از انتظارات تان كوتاه بياييد و به همين چيزهايي كه داريد قانع باشيد.

فال ماه اسفند&فال روزانه&نماد ماه اسفند

فال روزانه متولدين اسفند ماه

دل تان مي خواهد كه كمي اوقات فراغت داشته باشيد، اما كارهاي زيادي داريد كه بايد انجام شان دهيد. بهتر است براي اين كه به دام روياهاي تان نيفتيد خودتان را سرگرم وظايف تان كنيد يا به ديگران كمك كنيد. يادتان باشد كه به خاطر تعهدات تان گله و شكايت نكنيد. فقط كافي است يك لبخند بزنيد و دست به كار شويد. اگر اكنون به وظايف تان برسيد، در پايان روز مي توانيد به امور دلخواه تان بپردازيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.